Click lah weiii!!!!

Friday 24 July 2009

Happy Birthday to me, myself and I...

25th July.....

Tua dh aku ni... this year dh 31thn.. makkk aiii..

This year my wishlist cuma satu je kot.. aku nak compact Digital Camera.. specificnya aku nk yg ni....


LUMIX DMC-FS7

Murah je.. aku bkn nk DLSR.. heheheh..
Bila dh ada camera nnt, barulah cantik sikit gmbr yg nk diletak dlm blog ni.. hehehehe

Actually, aku mmg akan beli kalau aku disahkan preknen... tp lambat benor nk preknen ni.. so.......
ayg... ain nk yg ni.. blh tk???

nk tau kita dpt or tidak.. tgu...
.
.
.
.
.
kalau gmbr2 dlm blog ni cantik2 nnt, maksudnya dpt lah tu.. hahahah
kalau tk dpt pun tkpe..

but i'll make sure i'll get it..haha


anyway... happy birthday to me!!!

nk chocolate cheese cake!!!!!


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails