Click lah weiii!!!!

Thursday, 14 August 2014

Azam lepas raya.. berjalan..

Assalammualaikum...
berjalan kat sini bkn mkn angin ek.. hahahah.. mkn angin tu mmg best lah..
berjalan ni maksudnya guna kaki instead of naik bus..
Y?? sbbnya ticket sethn yg dibeli last year dh nak expired this coming 2nd September.. mahal tu £455 ye utk sethn.. last year beli sbb dpt duit claim flight ticket.. this year baik duit tu plan utk travel uk kan.. huhuhu..
 so.. since semlm dh start berjln.. kalau tgk map kat bawah ni.. tak jauh pun sebenarnya..23 min kaki matsaleh je.. 
tp.. Bristol ni berbukit mak oooiiii.. balik takpelah.. turun bukit.. nak dtg??? aduilahhh...
so semlm.. masa pepagi.. jln separuh jln smpi bwh bukit kat park street.. pastu naik bus.. hahahah... aci tak?? tp bila blk berjln lah (blk ni ikut jln shortcut.. pendek sikit bukitnya.. tp lg curam).. ikut kaki mat saleh tu 23min kan.. tp kakiku yg gebu ni dlm 30min jgk lah.. oklah kan.. as a start..
tp yg bestnya.. sbb dh lama tak berpeluh.. segar sikit bdn ni.. bukan niat nak kurus pun (mmg susah nak kurus..hahaha), at least bila berpeluh tu best sikit..tp English weather kan.. tetiba elok jln dlm cuaca yg cerah n sedap je angin bertiup.. tetiba angin bertiup kuat.. and then hujan... ayoooo...
kena berjimat cermat ni.. nak pg "berjalan2" ni.. 
Insyaallah..

4 comments:

Farah Waheeda Ahmad Wahiddin said...

Nak ikut jalan jugak!!!!!

Wan Hamiza said...

hehehe...cute sgt post ni...selamat berjalan sis!!..bagus utk kesihatan tu!!

nurbijen said...

Boleh tahan mahal harga utk setahun... Kat sini tak pasti pula berapa....
Tapi boleh tahan jauh tu kak kalau berjalan 30 minit.... Apa-apa pun, moga berjaya... caiyok caiyok!

Terbalik dgn rumah saya... kalau pergi school kena turun bukit, jadi cepat jer sampai... bila balik yg kena panjat bukit.. Tapi nasib baik pihak uni ada sediakan bas percuma... terus hantar depan rumah :)

gojes said...

bila nak update lg..busy ker..hihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails