Click lah weiii!!!!

Wednesday 5 May 2010

Bila Tanah Merah and Tapah bersatu.. Part 1..

Hebat tak tajuk???? heheheh
ni sempena perkahwinan adik lelaki aku yg sorang tu..
adik lelakiku.. Ahmad Khushaini b. Mohd Isa aka TONI telah terpikat ngan awek kelate ni.. Eilliani bt. Ahmad.. so.. ape lagi??? heheheh
majlis merisik haritu pada krismas 25/12/2009.. majlis pertunangan n pernikahan akan berlangsung pada jumaat=28/5/2010, kenduri belah pompuan sabtu=29/5 and kenduri menyambut menantu di tapah ialah pada ahad=13/6..
kita layan kad kawin dulu ek..
ni belah tanah merah ek..
ni tapah mari...heheheh
click utk view lg besar ek.. punyalah serabut kad diorg ni kan??? hahahah..
so tugas aku sebagai kakak yg sulung.. hehehe..
1. hantaran..
semua hantaran di bwh kelolaan aku.. ikut suka hati aku nk buat tema kaler ape ek.. sungguh suka.. n budget pun kira aku lah kan.. takpelah.. masa aku kawin dulu dia byk gak sponsor..
so.. hantaran utk tunang = pink+turquoise 7 dulang.. hantaran utk kenduri = gold+maroon 11 dulang.. and utk mas kawin n btl air smbhyg pun kaler gold n maroon..
gmbr nnt myself letak ek.. skrg tkleh lah.. nnt tk surprise lah plk..manalah tau bakal adik iparku tgk blog ni ke kan..heheheh..
2. master mind utk kenduri kt tapah..
yelah kan.. masa myself dulu.. arwah ayah lah semuanya.. dr katering smpi lah kira duit org sedekah.. heheheh..so skrg.. takkan nk suruh bakal pengantin n mak ku nk buat sendiri2 kan.. sudah tentu aku akan campur tangan.. giler kuasa.. hahahahah..
so ape2 pun frensss... ni kira menjemput jgk lah ye.. silalah dtg ke kenduri adik lelakiku yg sorang ini.. kalau tk nmpk kad ni.. nnt myself my kad yg real ek..
till then...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails