Click lah weiii!!!!

Saturday 13 June 2009

Fulltime Housewife!!!! No way!!!

I can't imagine if im a full time housewife... boring beb.. tp maybe sbb blm ada anak kot..

But can u imagine??? Bangun pagi2, get the breakfast ready, then hubby go work, pastu kita ni kena kemas umah.. tp.. takkan lah tiap2 hari kemas umah kan??

Pastu tghari masak.. kalau hubby lunch kt umah, o.k lah kot.. kalau tk?? mak aiii.. obes lah aku.. heheheh..
Pastu nk buat ape? tgk tv? cite indon?? haiyaaa.. capek gua.. ptg, sementara hubby nk blk... ape nk buat ooiiii.. tk tercapai akal aku lah.. hahahah

Entry ni sebenarnya entry tensionn.. hari ni saturday.. tp hubby keje.. bosan giler.. nk kena kemas umah ni.. haiyaaa..

housework yang aku suka nk buat ialah = basuh baju je (aku pantang tgk bakul baju kotor tu penuh)
housework yang paling aku tk suka = cuci pinggan (tu keje hubby..heheheh.. aku dh penat masak.. kalau masak lah ahah)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails