Click lah weiii!!!!

Wednesday, 2 May 2012

Alma: wangilah meja tu alma oiiiii.........

Alma kalau senyap je.. mesti dia up to something.. memula ikut mama masuk bilik.. pastu mama kuar bilik dia tak kuar ngan mama.. rupa2 nya...
 alma mmg dh lama idam2kan nk buat camni..hahahah
 lepas dia puas membedakkan meja tu.. elok je dia kuar cari mama blk..
 lupa plk nk ambik gmbr muka dia yg penuh bedak tu..
oh ya.. ni lakonan semula ye.. mama suruh tunjuk blk ape dia buat tadi..
wahhhh.. bkn main suker lah mama bg dia green light..
pastu papa cepat2 simpan bedak tu tgi2.. skrg ni semua benda kena letak tgi2.. alma dh smpi...
haiyaaaaa....
enjoysssssssssssssss.............

1 comment:

ladysara84 said...

alma...nant letak bedak kat muka mama lak eh..hehe....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails