Click lah weiii!!!!

Monday 10 August 2009

Laksamana Puri Condo Family Day...


Rajin btllah akak dr persatuan wanita tmpt aku stay ni... salute lah..
Family day ni start jumaat mlm hari tu and habis sabtu ptg, all acara kat area swimming pool, badminton court and dewan.

Jumaat mlm ada upacara perasmian, jamuan pot luck, poco2 disco, family games, colouring comp. n mcm2 lah
overall o.klah.. aku yg tk berape ada geng ni turun jgk lah..hubby tk turun sbb nk study (exam ptd hari sabtu), aku turun pun sbb nk antar kek pisang (pot luck lah katakan.. hehehe)
aku ni kira peramah gak lah.. end up aku ada geng ngan akak yg duduk tgkt 8, o.klah kan?? akak tu turun ngan anak dia (2thn) n anak2 buah dia..
tp aku tk tgu lama, aku stay dlm sejam je.. panas lah..

sabtu pagi dh start acara utk pool plk.. aku tk turun pun, tp dari rumah dh dgr ape yg diaorg buat kt bwh.. happening gak..
yg buat happening tu MC dia seorg 'nyah', so bayangkanlah kalau kita bg si'nyah' yg berckp.. mcm tk nk stop aje.. hahaha

so, that's all.. basically kalau ada anak yg join all the activities gerenti seronok kan.. so tgu lah time anak aku nnt.. hehehe.. tp sure mak2 yg over kan???


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails